Lees hoe anderen de connectie met de Servische natuur hebben ervaren, of deel je eigen herinneringen.
Deel jouw ervaring★★★★★3 jaar geleden naar Servië geweest bij Ana. We hebben op diverse plekken prachtige wandelingen gemaakt. Vanuit haar dorp. Maar ook met een tentje en slaapzak de Pyramideberg op om snachts te slapen en heel vroeg op te staan om de zonsopgang te zien. Dit was adembenemend mooi. 1 dag gingen we de berg omhoog en we hadden prachtig uitzicht over het ravijn. De overnachting hadden we in hele knusse hutjes en de andere dag liepen we weer naar beneden. Gekookt werd er pan die boven een hout gestookt vuur hing. Ana zorgde dat het ons aan niets ontbrak en we genoten van het mooie Servië. Een aanrader is om in Servië te gaan wandelen!
— Ingrid, mei 2026
★★★★Back to the basics. Je bent 1 met de natuur. Wat een mooie ervaring was het om daar te zijn. Is het voor herhaling vatbaar ja zeker.
— Wendy Reinderink, mei 2026
★★★★★2x ben ik met Ana naar haar Servië gegaan in juni 2023 en september 2024. De 1e keer ben ik alleen gegaan en heb ik veel overwonnen. De piramide berg beklommen, daar in een tentje geslapen en in de vroege ochtend de zon op de top op zien komen. Maar ook juist op persoonlijk vlak veel overwonnen door dus juist alleen mee te gaan. De 2e keer ben ik samen met een vriendin geweest en hebben we overdag de piramide berg beklommen. Beide keren dus de berg anders mogen beleven. Beide keren ook andere wandelingen/beklimmingen gedaan. Wat een mooie omgeving! Groen! Heuvels! Bergen! Uitzichten! Lieve mensen. Het leven gaat een tandje rustiger, het eten is fantastisch; terug naar de natuur. Een stukje van mijn hart ligt nu voor altijd daar. Bravo! Zoals men in Servië zegt.
— Alwine de Raad, juni 2026